scaun negru dupa tratament cu antibiotic fetita 2 ani si 4 luni - intrebari si raspunsuri |

Acasă Forumuri Copii Sanatatea copilului Scaun negru dupa tratament cu antibiotic fetita 2 ani si 4 luni

Acest subiect conține 2 răspunsuri are 3 voci și a fost actualizat ultima dată de  nadina36 acum 4 ani.

Vizualizare 3 articole - 1 la 3 (din 3 în total)
  • Autor
    Mesaje

  • raducanmishu
    Participant

    Buna ziua.am o fetita de 2 ani si 4 luni.acum o saptamana a facut febra 38.6asta fiind vineri fiind .am fost de urgenta la medic si ia prescris nurofen sirop.paracetamol supozitoare .supozitor novocalmin daca nu scade febra si antibiotic klacid suspensie orala .am luat antibioticul seara si pana dimineata nu ia scazut febra am mers iar la doctor si ia facut si un algocalmin injectabil.am venit acasa a fost mai bine dar seara iar a facut febra .dimineata iar am fost la doctor si nea trecut pe gentamicina+ceftamil+algolmin toate injectabile .seara a inceput sa acuze si dureri de urechi .suna iar medicul care a spus sa ii dam si otocaln picaturi de urechi.iar daca se mai plange de dureri in gat tantum verde spray si o sg dat iam dat albastru de metil intr-o lgt de zahar.marti cand s-a trezit avea niste bubite pe burtica si pe spate .bineinteles am fost iar la urgente . medicul a examinato si a spus sa intrerupem gentamicina si ceftamitul si sa reluam cu suspensie klacid si xyntel (parca ii spune) 5 picaturi de 2 ori pe zi .dupa 6 zile de tratament in care ne-am mai linistit.a inceput sa manance.bubitele au trecut .a facut 1 scaun normal dar amestecat cu o chestie mai gelatinoasa neagra.si nu stiu de la ce ar putea fi.ea este vioaie .am intrebato si spune ca nu o doare nimic.am uitat sa mentionez ca pe parcursul tratamentului cu antibiotic suspensie am luat si linex baby 1 pliculet pe zi iar diagnosticul a fost amigdalita pultacee.nu stiu de la ce poate fi scaunul negru.

    probabil de la toate

    valentina-roxana-0
    Participant

    probabil de la toate medicamentele astea la un loc….de obicei de la fier ,vitamine ptr copilasi mai face scaunul negru….

    Se poate si de la albastru de

    nadina36
    Participant

    Se poate si de la albastru de metil să-si schimbe culoarea,un pic de regim alimentar si se rezolva

Vizualizare 3 articole - 1 la 3 (din 3 în total)

Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

Citeste si

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:

Distribuie prietenilor tai!

NOUTATI DE LA RO-MAMMA
INSCRIE-TE la newsletter si primesti ultimele noutati.